Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 23, 2010

Laporan Harian IPTHO

Hari ini hari pertama saya duduk kat maktab ni...
Hari yang membosankan.
Pagi-pagi dah bangun.Seawal jam 5.30 pg saya dah kejut En Tunang suh anta ke bas stop.Tunggu Kawan yang berjanji hampir 15 minit.Perjalanan dari Jb ke Batu Pahat mengambil masa kira2 2 jam.Dalam perjalanan hanya tuhan saja yang tahu bertapa beratnya hati ini untuk meninggalkan bantal dan tilam dirumah tu.Setelah tayar kereta MYvi kawan saya berguling di tanah IPGTHO,kepala saya mula pitam.Ramai gila pelajar baru datang untuk melapor diri.
Tetapi yang ramai tu hanyalah pelajar cina.Kemana Hilangnye pelajar melayu kita?
Entah lah.Mungkin mereka dah dapat kerja lain kot.
Oklah itu sahaja laporan saya pada hari ini.Esok saya akan melaporkan perkara yang berlaku di IPGTHO ini.

No comments:

Post a Comment