Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 10, 2011

cerita hari ini



Hari Ahad hampir berlalu.Rasa sayang pulak nak tinggalkan hari Ahad.Sebab hari ini je yang saya dapat duk umah dengan en Hubby.Semalam saya balik umah atok en Hubby kat pontian,pastu tido kat umah mak en Hubby.


Tengah hari tadi singgah umah mak saya.Mak masak ayam masak kicap.Jadi saya tak perlu masak tengah hari.Lepas dah kenyang kami pun balik umah sendiri.


Hari nie saya tak masak pun.Sebab mak mentua dah bekalkan lauk.Jadi saya cuma panaskan je lauk tu.TQ my mother in law.I luv u..(nasib baik mak bekalkan lauk,kalau tak poning pale den nk masak ape tuk makan malam kami)


Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada kedua-dua emak saya,Pn Habsah(Ibu saya) dan Pn Rafizah (Ibu mentua saya).Kerana sudi menyediakan masakan yang sangat-sangat sedap.Lain kali masak lagi ek..hehehe


Sayang mak.....




No comments:

Post a Comment