Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 21, 2010

Hari malang

Jatuh Ditimpa Tangga.....
Ibarat kata pepatah melayu ''Sudah Jatuh Ditimpa Tangga'' begitu lah nasib yang saya lalui hari nie..Selepas dua minggu berhempas pulas menimba ilmu di IPTHO,hari nie saya kene memulakan semula sesi persekolahan yang telah bercuti.
Pembantu saya dah benti,dia bg notis sampai bulan 7.Tapi tetiba je nak benti awal,sakit katanya.Jadi pagi tadi saya pun bagun awal pagi.Masak bihun goreng tuk kanak-kanak tbk.Pastu bersiap tuk g sekolah.Masa nak masuk kereta tetiba je kaki saya hilang keupayaan..Saya pun terjatuh seolah-olah melutut di belakang kereta tunang saya.Sakit bukan kepalang.Sepanjang perjalanan ke sekolah saya diam seribu perkataan......(menahan pedih di kaki n malu pun ada,,,,hehehe)
Saya akan berusaha untuk mencari pembantu di TBK saya...Minggu depan saya nak g Pendidikan Luar di Pulau Sibu...
Harap-harap dapat la pembantu cepat........

2 comments:

  1. kesianya..
    sabar sabarlah ye..
    tp bila sakit malu nak bagitahu..
    errppp
    tak dapek nak ditolong tu ye... ;p

    ReplyDelete
  2. ari ni makin cakit...sbb luka mula mengering..
    bila dah duduk lama...nk berdiri semula...pehhhhh.......cakit bukan main....

    ReplyDelete